View Single Post
Old 09-03-2023, 22:49   #7569
Jaymoss
Just a Geek
 
Join Date: Jul 2015
Posts: 3,601
Jaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appeal
Jaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appealJaymoss has a bronzed appeal
Re: Moans and Pet Hates - Part 8

Quote:
Originally Posted by peanut View Post
All I can say is back up everything you say with evidence, as much as you can get. And use sites like BenefitsandWork for guides on how to fill in the forms. Unless you already know and understand how those forms work that is. If you answer their questions literally, then there's a high chance you'll fail. Well worth going for it though, so good luck.
cheers bud.

I fully expect it to end up at tribunal. TBH a reasonable person just needs to look at me and see me walk from the chair to the room to see the score but you know the assessors job is to give 0 points even if the claimant is almost dead
__________________
Is your muffin buttered? Would you like me to assign someone to butter your muffin?
Jaymoss is offline   Reply With Quote