Thread: Snow !
View Single Post
Old 06-01-2026, 00:04   #3075
SnoopZ
CF Resident Dog

SnoopZ's Avatar

SnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny stars
SnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny starsSnoopZ has a pair of shiny stars
Re: Snow !

Quote:
Originally Posted by Carth View Post
Still not had any here . .

It's as though since I retired, God has no reason to pee me of by covering the car and drive with 2ft of snow when leaving for work at 5 am
2ft of snow at 5am? Lol

Half an inch is enough to cause chaos for me, it took me a good 20mins at 11am this morning to clear it all off and then it was all frozen underneath.

Leaving work tonight at 10pm the car was frosted over INSIDE on the windscreen, that never used to happen with my old car, it was only -5c as well.
SnoopZ is offline   Reply With Quote