View Single Post
Old 03-06-2011, 22:15   #113
borrissey
Inactive

Services: 152meg BB. XL TV, Sky Sports and Sky Movies (HD), 1TB TiVo and a 500GB TiVo box.
borrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation eraborrissey has entered a golden reputation era
Re: Upgrade from 50mb to 100mb

I remember when I was upgraded from 10meg to 20meg the modem I had didn't even support that speed. Someone told me and I had to phone NTL to ask for a new modem. I'm pretty sure it was a silver modem. That had both USB and Ethernet ports. New one was some smaller black one, I wonder who made them.. anyone?

Couldn't grumble though the 10 to 20meg was a free upgrade. Both were solid modems didn't have any problems with them.

Edit I think the one was the Ambit 256 that I had for 20meg.
borrissey is offline   Reply With Quote