View Single Post
Old 02-05-2009, 21:19   #40
Peter_
Permanently Banned

Services: Samsung V+ XL TV XL Phone 30Mb Superhub Samsung Galaxy 3 32GB sd card In a world of no buffering!
Peter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered stars
Peter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered starsPeter_ is seeing silvered stars
Re: Free 2 to 10 upgrade

Quote:
Originally Posted by sammy1 View Post
I am very confused with this, as in my original post I contacted sales to pre order the free upgrade to 10 meg, I was told they would send me a Stand Alone Modem to facilitate the upgrade but I would then be on a new 12 month contract which I do not want, I have asked questions on Virginmedia.feedback and been told that I will not be upgraded if I do not have a SAModem. I was originally on 300 then 500 then 1meg and about 2 years ago I got my STB changed to a sammy and got 2meg, I am now on 2 for £20 no telephone.
We probably need BenMcr to answer your questions as this is more his field I have PMed him.
Peter_ is offline   Reply With Quote