View Single Post
Old 11-04-2008, 15:38   #2923
Florence
Inactive

Florence's Avatar

Services: The wonders of Sky TV BT line and Aquiss.net ADSL cable dies on 5th RIP VM.
Florence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appeal
Florence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appealFlorence has a bronzed appeal
Re: Virgin Media Phorm Webwise Adverts [Updated: See Post No. 1, 77, 102 & 797]

Maybe because like me many have already moved the phone back to BT and moved BB away from VM. ~This move proved benificial for me since while with VM my connection was 4meg but I had requested it moved to the 2 for £20 which would give me 2 meg. I am now connected on 6meg on training period and looking like I will be 6.5meg or 7meg with more upload than I had with VM.

Saying that I would't stay with any ISP that deploys phorm or any system like phorm.
Florence is offline