View Single Post
Old 02-07-2004, 23:48   #6
MovedGoalPosts
Inactive

MovedGoalPosts's Avatar

MovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny stars
MovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny starsMovedGoalPosts has a pair of shiny stars
Re: Oh dear me NOOOOOO!!!

My immediate reaction? Hope someone turns the lights out. Sounds to me like ticket sales are rather poor - and this is a desperate last minute sale pitch.

Me I'm going in the opposite direction as fast as possible.
MovedGoalPosts is offline   Reply With Quote