Cable Forum

Cable Forum (https://www.cableforum.uk/board/index.php)
-   Virgin Media Billing Issues (https://www.cableforum.uk/board/forumdisplay.php?f=34)
-   -   This is what passes for support at VM (https://www.cableforum.uk/board/showthread.php?t=33709608)

sneakyalien 08-12-2020 16:07

This is what passes for support at VM
 
So, for the past two years I have not been able to log into my account to view my bills.
VM cancelled the direct debit after just once there was some mishap and a payment did not go through, so VM cancel the Direct Debit. I then try and log in to sort out a new direct debit, but cannot so we go around in a loop for 2 years of 'you are being charged £7.50 for late fees because you have not payed your bill WOW So I cannot even see a bill, I cannot login to see it, the password/account reset does not work and trying to speak to the useless clowns who are in some country where they cannot even speak English and speaking to them is like talking to a brain dead moron. I have sent numerous information via 'online chat' and get nothing but being bumped into a queue to wait and wait and no one ever shows up.

Here is the Dialogue: This is what passes for support. All I want to do now is Leave and cancel everything I have with this horrible company who do nothing but lie and feed you BS.

Check this out. This is only one of the many times I have attempted to sort this out:
Okay, we’ve got your query. We will be with you as soon as possible. However, please be aware that replies from this service are not immediate, allowing you to get on with your day
You at 10:44, Dec 5:
Hi, I recently contacted VM regarding issues I have been having logging into my account that has been ongoing for years. VM said they needed my password and they sent a letter to me with my password enclosed. I now have the password and can give you the password so we can proceed with security measures. Thanks
Sadiya at 13:14, Dec 5:

Hello, You're speaking to Sadiya.
I am sorry for the long wait time that you had to experience in the queue.

I see that you have contacted us with regards to online account. Please be ensured that you have reached the right person and I will help you with your query today.

I can certainly help you today, before we continue can you please confirm:
**Your Account Number
**Your Full Name
**Are you the Account Holder?
You at 13:36, Dec 7:
account number is: ######
Area reference: ##
Name:#######
I am the account holder
You at 14:02, Dec 7:
Hi
Carmel at 14:14, Dec 7:

Hi you are connected to Carmel from the Media billing team. Hope you are doing well.
Sorry you've had to wait to get through to us, we've been busier than usual as we are working with limited capacity. Thanks for your query. How may I help you today?
You at 14:15, Dec 7:
I have been having problems trying to login to my user accounts in VM. I have tried to resolve it and had to have a letter sent to me with my password details and was asked to come back to VM and provide the password
to prove I am the owner of the account
Carmel at 14:16, Dec 7:

Thank you for getting back, I can certainly help you today, before we continue can you please confirm:
**Your Account Number
**Your Full Name
**Are you the Account Holder?
You at 14:17, Dec 7:
account number is: #####
Area reference: ####1
Name:#######
I am the account holder
Carmel at 14:25, Dec 7:

Thank you for the above details Stephen, kindly stay connected while I have a look into you're account.
You at 14:25, Dec 7:
thanks
Carmel at 14:36, Dec 7:

Thank you for staying connected. Before I proceed further may I take the 3rd, 6th and 8th characters of the secure password please? The password I require is the one you quote whenever you call to speak to our team and not the password you use to access and view your bills or online account. I will send you a secure form to enter these details.

Carmel has sent you a Secure Form: [Cable] Security answer request
You at 14:36, Dec 7:
ok
Carmel at 14:38, Dec 7:

Thanks, that's correct. Let me have a quick look at your account and I'll be right back.
You at 14:39, Dec 7:
ok thanks
Carmel at 14:43, Dec 7:

Could you please confirm if you are at the property right now?
You at 14:43, Dec 7:
yes
Carmel at 14:47, Dec 7:

Thank you for confirming Stephen, I will now be transferring the conversation to our technical team who will help you resolve the query.

Request you to kindly stay connected.
You at 14:48, Dec 7:
thanks
Carmel at 14:48, Dec 7:

It’s been lovely speaking with you today Stephen, look after yourself and stay safe.
You at 14:48, Dec 7:
thanks
Info at 14:49, Dec 7:
You’re now in a queue to speak to someone who can help. Our team is available every day 8am – 10pm. We aim to respond within 4 hours, but this will take longer if you’ve contacted us outside of our opening hours.

We will respond to you.

To help us help our most vulnerable customers, please only phone if your query is urgent.
You at 15:22, Dec 7:
Are they going to repsond to this chat or by telephone? I only want my email account resolving so I can log in and then I want to terminate my contract with VM and leave
it's no big technical issue
I just cannot login to my email account
I've tried that pathetic system in place of inputing name, account details and bill details but without bveing able to get into my email to view my bills how am I supposed to be able to see the bill amount?
I've tried that pathetic system in place of inputing name, account details and bill details but without bveing able to get into my email to view my bills how am I supposed to be able to see the bill amount?
I have been going around in a loop trying to get this reolved and now I supply my security details and then placed in another queue?
I have been going around in a loop trying to get this reolved and now I supply my security details and then placed in another queue?
You at 15:30, Dec 7:
I have been going around in a loop trying to get this reolved and now I supply my security details and then placed in another queue?
You at 16:04, Dec 7:
I'm writing to your head office about this abysmal service
So I'm supoosed to just sit here for 4 hours or more on the off chance that one of your team can be bothered to contact me
I've already been in touch with this support channel a few times and it is one big circle jerk with nothing being done.
Absolute terrible support of taking details answering securty questions and then just dumping user back intoa quue so the whole process can start again and again and again and again
You at 16:51, Dec 7:
I want the name of a manager there and I want him to contact me about the abysmal 'support'
You at 17:56, Dec 7:
So let me get this right! Virgin Media's idea of support is to respond to someone, take their security details and then just dump them into another queue after absolutely no attempt to resolve the issue or even ask what the issue is? 3 hours later and still no reply from a support staff. This is not customer support at all and should not be called such.
You at 19:09, Dec 7:
over 4 hours. I kept to my side of the bargain and waited as requested and as I suspected no support staff bothered to contact me. PATHETIC SERVICE
Completely wasted my time over and over and over again.
I WANT TO SPEAK TO A MANAGER BECAUSE THIS IS JUST NOT GOOD ENOUGH.
Conversation closed by you at 19:10, Dec 7:
You at 19:23, Dec 7:
So as soon as I close the window I get a 'hi how can I help you today' and we start the whole process again? Just get mne to someone who can end my contract broadband and phone because I am cancelling the lot now.
No wonder VM is losing customers all the time with this level of service I'm surprised you have any customer left
I am also writing to your head office about this because it is absolutely pathetic
You at 19:28, Dec 7:
and no doubt I will get the usual 'over due bill' email and the usual theft of £7.50 from me for late payment for an account that I can not get bills for or see how much I owe. Absolutely disgusting how VM treats customers.
I'm printing all of this ticket off so I can send it to head office to show how bad the support desk is.
Pooja at 22:11, Dec 7:

Hi Stephen, you're speaking to Pooja
Hope you and your family are doing well today.

I'm extremely sorry for the wait time you have experienced due to the current situation with Covid with limited support, we are working hard to help as many customers as possible.
As you have connected to me, I will try my best to resolve the issue at the soonest for you.

I see that you are contacting us to discuss about the online account issue.

As per the above messages, I see that the conversation has been returned back. I'm extremely sorry for the wait time as we are working hard with limited support and trying all the possible way to assist our customers. I will try my best get you connect you to our technical team as soon as possible now. Hope that would be fine?
Info at 12:01, Dec 8:
Welcome back to Virgin Media’s messaging service. We'll be on the case as soon as possible. Just a reminder that replies from this service are not immediate, allowing you to get on with your day.
You at 12:01, Dec 8:
once again I get the usual email sent to me stating late paymenta nd the usual £7.50 charge and this has gone on for two years. I wauted in all day yesterday again to try and resolve this and once again VM show that they are incompetent. All I want now is to leave and cancel every service I ahve with this terrible company. So, there is no need to try and resolve any tech issues now, just put me through to someone who can cancel this horrible contract I have with VM that sees a company steal £7.50 every month and because of a problem that they created
I'm done with VM and just want to leave and I think it is terrible the VM have literally created a situation that stops me from seeing bills because I cannot login, your automated account recovery is a joke and does not work and countless poeple online have stated this, and yet you steal £7.50 from me each month for a late payment because VM cancelled the direct debit and then put me in this loop.
So no need to fix anything now, just cancel my contract and I can leave and never come back to VM again. Terrible company, terrible support and VM are liars and theives. I'm done with VM
I'm also printing all of this off so I can send it to VM head office so they can see the absolute terrible way this has been handled and for how long it has been going on for.
And to blame a pandemic for providing a pathetic service is shameful and wearing a bit thin.
Imran at 13:19, Dec 8:

Good Afternoon. You're speaking to Imran. I just want to let you know you have reached the right person & I'll help you with your query.

Apologise for the long wait time. Let’s take a look together at your query now and get this resolved as quickly as possible for you.

I certainly understand your concern and we are sorry for the inconvenience caused to you but do not worry I will definitely check your account help you with the resolution which you are looking for.
You at 13:28, Dec 8:
The problem is I cannot log in to my vergin media account and have not been able to login for about 2 years. I keep getting late bills because I cannot see my bill because VM cancelled my direct debit becauase 1 time the bill did not get paid on time, so VM cancelled it and since then I have been hit with a £7.50 late fee charge
I think the best thing to do is cancel my service so I can go with someone else as I have literally had £7.50 in late fees taken from me when it is not even my fault.
Imran at 13:31, Dec 8:

I'm sorry to know about that. I am now transferring this chat to technical team and they will help you to fix the issue, please stay online with us.
Just so you know our specialist team are busier than usual due to the ongoing situation across the globe and it is taking longer than usual to get through to them.
Info at 13:31, Dec 8:
You’re now in a queue to speak to someone who can help. Our team is available every day 8am – 10pm. We aim to respond within 4 hours, but this will take longer if you’ve contacted us outside of our opening hours.

We will respond to you.

To help us help our most vulnerable customers, please only phone if your query is urgent.
You at 13:31, Dec 8:
This is exactly what happened yesterday
and if you think I'm falling for that again you are mistaken.
I waited for over 4 hours yesterday and now you have done the exact same thing as that other so called support person. IE contacted me, fed a few platitudes and then bunged me into the same queue all over again
ABSOLUTELY PATHETIC


Virgin Media you are a gang of lying, thieving time wasters and the sooner the better I am away from you. NEVER AGAIN VM

---------- Post added at 16:07 ---------- Previous post was at 16:02 ----------

So after all that I#m just bunged back into a Q and told to wait up to 4 hours and NO one gets back and then tomorrow will be the same and the same thing will happen over and over and over again. Virgin Media deserves to go under.
What is ironic is that they tout themselves as a communications company and yet trying to get hold of anyone to resolve the issue is impossible. I think the oly solution to this is not pay my bill, let them cut it off, go with someone good like Sky or BT and when VM send me the threatening letters asking for payment I go to court with them and blow them out of the water with all the printoffs I have of me trying to end the contract. THE ABSOLUTE WORST COMPANY IN THE WORLD.

Chris 08-12-2020 17:00

Re: This is what passes for support at VM
 
Wow. I’ve used live chat with numerous companies and this is the first time I’ve ever seen it being used in this way. “Non immediate”? What the smegola is that even supposed to mean? I’ve also heard the “COVID reduced capacity” message from every single call centre I’ve dealt with since the first lockdown began, but I’ve never been kept waiting more than about 10 minutes.

This looks exactly like the kind of lackadaisical nonsense that you used to get from NTL, and prompted the founding of this forum.

sneakyalien 08-12-2020 17:18

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by Chris (Post 36061385)
Wow. I’ve used live chat with numerous companies and this is the first time I’ve ever seen it being used in this way. “Non immediate”? What the smegola is that even supposed to mean? I’ve also heard the “COVID reduced capacity” message from every single call centre I’ve dealt with since the first lockdown began, but I’ve never been kept waiting more than about 10 minutes.

This looks exactly like the kind of lackadaisical nonsense that you used to get from NTL, and prompted the founding of this forum.

It is beyond pathetic and the sad thing is they ahve been ripping £7.50 from me each month for two years because it is practically impossible to get any support that does not result in being bumped from queue to queue, hung up on by rude talentless brain dead ******s and I have just been in a loop with this for too long. The pain of trying to deal with them just makes it so you cannot get any help from them. Once again I have waited all day in this queue and no-one has contacted me and tomorrow I will get the same 'Hi my name is punjab how may i help you and i will then be placed in the same queue again and again and again and again.

It is sad when a company that states it is a comms company has that bad support that the only recourse is to not pay the bill and let them disconnect and the go to court to show how all the late fees are actually because of their system and to show the sheer incompetance of them, but so be it. Bear in mind this has been going on for TWO YEARS. Just let that sink in lol How pathetic that they outsourced all the support centres to backwards 3rd world hell holes just to save a few quid and all at the expense of providing a good customer service which results in people leaving and them losing money - talk about short sightedness. If anyone reading this is considering joining VM please save yourself from all the pain and lies and BS and go with some other provider who actually cares about you; VM do not care about their customers and hopefully one day VM will go under.

pip08456 08-12-2020 17:36

Re: This is what passes for support at VM
 
Why don't you just ring in and select the thinking of leaving us option?

sneakyalien 08-12-2020 17:42

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by pip08456 (Post 36061396)
Why don't you just ring in and select the thinking of leaving us option?

Yeah why did I not think of that, DOH! Already tried that and ended up waiting that long in a queue that my freshly charged phone battery died. As soon as you select that leaving option you are bunged into a queue that surely cannot be manned or if it is they are purposely making you wait so long that you just give up. I think the last time I waited 2 and a half hours and then the call stopped and I had to start again and then my phone died. If you think that is a good response time then bravo for you, meanwhile, in the real world I will call that what it is: PITIFUL.

daveeb 08-12-2020 19:46

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by sneakyalien (Post 36061400)
Yeah why did I not think of that, DOH! Already tried that and ended up waiting that long in a queue that my freshly charged phone battery died. As soon as you select that leaving option you are bunged into a queue that surely cannot be manned or if it is they are purposely making you wait so long that you just give up. I think the last time I waited 2 and a half hours and then the call stopped and I had to start again and then my phone died. If you think that is a good response time then bravo for you, meanwhile, in the real world I will call that what it is: PITIFUL.

You have my sympathies, they can be truly dreadful if you end up talking to offshore.
Have you tried the official forum, they can take a few days to reply but are generally much better at sorting things out.

https://community.virginmedia.com/

sneakyalien 08-12-2020 20:10

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by daveeb (Post 36061407)
You have my sympathies, they can be truly dreadful if you end up talking to offshore.
Have you tried the official forum, they can take a few days to reply but are generally much better at sorting things out.

https://community.virginmedia.com/

To do that I need to be able to login and I can't which is the why I have been getting late bill fees because I cannot login to my VM account to actually see bills, amount due etc and VM know all this and do absolutely nothing, but still find the time to charge me £7.50 every month. I absolutely despise VM, utterley despise them. I don't think it is possible to hate a company more than I do VM.

sollp 08-12-2020 20:35

Re: This is what passes for support at VM
 
Sunday 6th Monday 7th and today a total of 6.75hrs on the phone from an initial call in Oct of 1.5hrs to downgrade my fathers TV and BB package. They managed to disconnect the BB and the Sky sports package. Will have to wait and see tomorrow if the phone calls today have the Sports packages sorted.

I'm on the verge of cancelling VM for him and going over to Sky...and i work for VM!!

RobboEdin 08-12-2020 20:39

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by sneakyalien (Post 36061417)
To do that I need to be able to login and I can't which is the why I have been getting late bill fees because I cannot login to my VM account to actually see bills, amount due etc and VM know all this and do absolutely nothing, but still find the time to charge me £7.50 every month. I absolutely despise VM, utterley despise them. I don't think it is possible to hate a company more than I do VM.

Access to the Virgin Media Community forum does not require access to your My Virginmedia logon. You can set one up.
In addition, if you access the forum from your Virgin Media broadband internet, they know who you are.

daveeb 08-12-2020 20:59

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by sneakyalien (Post 36061417)
To do that I need to be able to login and I can't which is the why I have been getting late bill fees because I cannot login to my VM account to actually see bills, amount due etc and VM know all this and do absolutely nothing, but still find the time to charge me £7.50 every month. I absolutely despise VM, utterley despise them. I don't think it is possible to hate a company more than I do VM.

As RobboEdin mentions you just register on the site, it doesn't involve your VM account login, although they may ask some security questions depending on what you ask for.


I've found BT give VM a very good run for their money in the appalling CS competition as well. I had similar issues with them back in the day, but I can understand why you're so mad with VM, it's totally unacceptable.

RichardCoulter 09-12-2020 04:23

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by sneakyalien (Post 36061391)
It is beyond pathetic and the sad thing is they ahve been ripping £7.50 from me each month for two years because it is practically impossible to get any support that does not result in being bumped from queue to queue, hung up on by rude talentless brain dead ******s and I have just been in a loop with this for too long. The pain of trying to deal with them just makes it so you cannot get any help from them. Once again I have waited all day in this queue and no-one has contacted me and tomorrow I will get the same 'Hi my name is punjab how may i help you and i will then be placed in the same queue again and again and again and again.

It is sad when a company that states it is a comms company has that bad support that the only recourse is to not pay the bill and let them disconnect and the go to court to show how all the late fees are actually because of their system and to show the sheer incompetance of them, but so be it. Bear in mind this has been going on for TWO YEARS. Just let that sink in lol How pathetic that they outsourced all the support centres to backwards 3rd world hell holes just to save a few quid and all at the expense of providing a good customer service which results in people leaving and them losing money - talk about short sightedness. If anyone reading this is considering joining VM please save yourself from all the pain and lies and BS and go with some other provider who actually cares about you; VM do not care about their customers and hopefully one day VM will go under.

My sympathies are with you and I concur with everything you say. It took them nearly a month to get a new V6 to me. Twitter, facebook, review sites and even their own community forum is full of people complaining about this, yet nothing is done.

This last summer an elderly neighbour had trouble with his broadband and was getting nowhere, so I gave him the email of the VM CEO as they have helped me in the past.

They didn't reply for over a month, so he sent another couple of emails to chase them up. He then received a letter from them (which he showed to me) that basically said don't email us again and if you do, we will consider cutting off all your services!!! I kid you not. I asked what he was going to do and he said he'd save them the bother and cancel his services after over 20 years and go somewhere else (which he has done).

A lot of people are now complaining to Ofcom. If enough people do this, they will launch an investigation. If you wish to let them know how you've been treated, this is the link:

https://ofcomforms.secure.force.com/...mCCTMonitoring

They also have an Alternative Dispute Resolution scheme called Cisas:

https://www.cedr.com/consumer/cisas/

---------- Post added at 04:23 ---------- Previous post was at 02:37 ----------

Quote:

Originally Posted by Chris (Post 36061385)
Wow. I’ve used live chat with numerous companies and this is the first time I’ve ever seen it being used in this way. “Non immediate”? What the smegola is that even supposed to mean? I’ve also heard the “COVID reduced capacity” message from every single call centre I’ve dealt with since the first lockdown began, but I’ve never been kept waiting more than about 10 minutes.

This looks exactly like the kind of lackadaisical nonsense that you used to get from NTL, and prompted the founding of this forum.

It's now much, much worse than NTL ever was Chris. I remember getting annoyed at having to wait 30 to 45 minutes waiting for NTL to answer, but at least they did answer and you got through to someone who spoke better than pidgin English.

I see they're trying to blame covid, but their service has been deteriorating for at least two years. In addition, they've had 9 months to sort it out like other companies have e.g. working from home.

sneakyalien 09-12-2020 11:18

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by RichardCoulter (Post 36061432)
My sympathies are with you and I concur with everything you say. It took them nearly a month to get a new V6 to me. Twitter, facebook, review sites and even their own community forum is full of people complaining about this, yet nothing is done.

This last summer an elderly neighbour had trouble with his broadband and was getting nowhere, so I gave him the email of the VM CEO as they have helped me in the past.

They didn't reply for over a month, so he sent another couple of emails to chase them up. He then received a letter from them (which he showed to me) that basically said don't email us again and if you do, we will consider cutting off all your services!!! I kid you not. I asked what he was going to do and he said he'd save them the bother and cancel his services after over 20 years and go somewhere else (which he has done).

A lot of people are now complaining to Ofcom. If enough people do this, they will launch an investigation. If you wish to let them know how you've been treated, this is the link:

https://ofcomforms.secure.force.com/...mCCTMonitoring

They also have an Alternative Dispute Resolution scheme called Cisas:

https://www.cedr.com/consumer/cisas/

---------- Post added at 04:23 ---------- Previous post was at 02:37 ----------



It's now much, much worse than NTL ever was Chris. I remember getting annoyed at having to wait 30 to 45 minutes waiting for NTL to answer, but at least they did answer and you got through to someone who spoke better than pidgin English.

I see they're trying to blame covid, but their service has been deteriorating for at least two years. In addition, they've had 9 months to sort it out like other companies have e.g. working from home.

Thanks for that ofcom link. I will complain to ofcom about them.

---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:00 ----------

WOW. Just WOW.
So, after two days of being asked for account number etc and then being bumped into the same queue that no-one answers, the imbeciles come back with this(after it has landed back in their queue)..
'Hi Stephen, your speaking to Soumyabrata. Thanks for your query. I see that you want to discuss your Account.
You have reached the right person and I will definitely help you resolve your issue.
I completely understand and apologize for the long wait time. We’re working really hard to deal with the increased demand during this difficult time.
Before we continue can you please confirm :
Are you the account holder
Your account number'

LMFAO
Back to square one and asking for account number all over again.

Who the f##k have they got working in those call centres?
Virgin Media you really are the absolute worst company I have ever had to deal with.

sneakyalien 09-12-2020 13:54

Re: This is what passes for support at VM
 
ha ha ha another person has contacted me again and done the exact same thing.

Stephen can I know the error you are getting when you try logging to your account?

Is that the username and password are not recognised?
You at 13:25, Dec 9:
yes
I get a message of username or password is not known
Monisha at 13:32, Dec 9:

Thank you for confirming Stephen. There might be technical issue.

I will get you connected to the technical team and they will help you to fix the issue for you.

Do not worry I will mention notes on the account so that you will not have to repeat it again.

Just so you know our specialist team are busier than usual due to the ongoing situation across the globe and it is taking longer than usual to get through to them. Please stay connected so that they can help you as soon as conversation is assigned to an agent, thank you for your time and patience.

You can call our Technical Support team on 150 from any Virgin phone or on 0345 454 1111.

First select Option: 1 (for Virgin Media); Option:2. Monday to Sunday, 8AM to 10PM.

You can keep this number in case you have any issues in future.
Info at 13:33, Dec 9:
You’re now in a queue to speak to someone who can help. Our team is available every day 8am – 10pm. We aim to respond within 4 hours, but this will take longer if you’ve contacted us outside of our opening hours.

We will respond to you.

To help us help our most vulnerable customers, please only phone if your query is urgent.

so there idea of support is to just continually say hello and then say 'I will help you' and then they just bung you back into a queue that never ever gets answered LMFAO.

Well done VM you are the absolute worst!

I have also posted all of this in the vm forum.

How is this company still in business.

---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:36 ----------

I've posted in VM forum and someone there (I suspect an employee) is trying to get the post removed by stating they cannot help with this type of issue.
VM hang your heads in shame. If anyone reads this who is thinking of joining VM please do yourselves a favour and run away from them. VM do not care about their customers and treat us like sh#t.

nashville 09-12-2020 14:38

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by sneakyalien (Post 36061505)
ha ha ha another person has contacted me again and done the exact same thing.

Stephen can I know the error you are getting when you try logging to your account?

Is that the username and password are not recognised?
You at 13:25, Dec 9:
yes
I get a message of username or password is not known
Monisha at 13:32, Dec 9:

Thank you for confirming Stephen. There might be technical issue.

I will get you connected to the technical team and they will help you to fix the issue for you.

Do not worry I will mention notes on the account so that you will not have to repeat it again.

Just so you know our specialist team are busier than usual due to the ongoing situation across the globe and it is taking longer than usual to get through to them. Please stay connected so that they can help you as soon as conversation is assigned to an agent, thank you for your time and patience.

You can call our Technical Support team on 150 from any Virgin phone or on 0345 454 1111.

First select Option: 1 (for Virgin Media); Option:2. Monday to Sunday, 8AM to 10PM.

You can keep this number in case you have any issues in future.
Info at 13:33, Dec 9:
You’re now in a queue to speak to someone who can help. Our team is available every day 8am – 10pm. We aim to respond within 4 hours, but this will take longer if you’ve contacted us outside of our opening hours.

We will respond to you.

To help us help our most vulnerable customers, please only phone if your query is urgent. Write to the papers and get advice,


so there idea of support is to just continually say hello and then say 'I will help you' and then they just bung you back into a queue that never ever gets answered LMFAO.

Well done VM you are the absolute worst!

I have also posted all of this in the vm forum.

How is this company still in business.

---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:36 ----------

I've posted in VM forum and someone there (I suspect an employee) is trying to get the post removed by stating they cannot help with this type of issue.
VM hang your heads in shame. If anyone reads this who is thinking of joining VM please do yourselves a favour and run away from them. VM do not care about their customers and treat us like sh#t.


pip08456 09-12-2020 15:00

Re: This is what passes for support at VM
 
Quote:

Originally Posted by sneakyalien (Post 36061505)

[/COLOR]I've posted in VM forum and someone there (I suspect an employee) is trying to get the post removed by stating they cannot help with this type of issue.
VM hang your heads in shame. If anyone reads this who is thinking of joining VM please do yourselves a favour and run away from them. VM do not care about their customers and treat us like sh#t.

Perhaps you might want to post in THIS thread where the forum staff are helping those with the same account problem.


All times are GMT +1. The time now is 19:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.